Onsdag

Publicerad 2014-08-13 19:44:56 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Men idag tog det inte många minuter innan Freya somnade. Efter att jag och Jon stoppat i oss middag gick vi ut och tog en liten promenad, allihopa. Freya gick och gick och gick och stannade efter ett par meter och tog upp en sten och några meter senare bytte hon sten, osv. När vi kom in igen tryckte hon i sig en stor skål med gröt, fick ett härligt bad och sedan satte vi oss framför Babblarna på tv:n. Efter en kvart blev ögonlocken tyngre och tyngre och när hon sedan började gnälla bara ändå gick jag och la henne och PANG så sov hon. Haha, sötunge. Får nog införa en kvällspromenad varje dag.
 
Imorse var vi som sagt och hälsade på dagis. Som vi trodde så var Freya inte brydd överhuvudtaget. Hon skulle ut och gå med fröknarna och sträckte ut händerna till dom utan problem. Jag och Jon satt där som två fån ;) Freya hade till och med fått en egen hylla där inne, och låda och någonting på väggen där dom sparar barnens konstverk. Det var så overkligt att se hennes namn överallt. Nu finns det ingen återvändo tydligen, haha. Men hon hade så kul så det ska nog gå bra. POSITIVA TANKAR.
 
Snart blir det en dusch och sedan ska jag och Jon sätta oss och skriva ihop en inköpslista inför helgen. Det ska ju bakas tårtor och dona på, och sedan läre jag väl göra mer barnmat eftersom det börjar sina i frysen....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela