Kinalunch

Publicerad 2014-08-09 13:04:20 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Aaaah, när ska denna värme ge upp? Jag tror varje dag att "idag ska det vara mulet och komma regn" men icke, det är bara varmt och klibbigt heeeela tiden. Och ja, man får klaga när man heter Amanda Skog och inte är sådär jätteförtjust i sommaren. 
 
Igår spenderade jag och stumpan förmiddagen hemma då vi donade på och lekte fram till lunch. Efter lunch fick hon sova och när hon vaknat åkte vi in till Ljusdal där vi mötte upp Nathalie och hennes systerdotter för en lunch på kinarestaurangen. Freya satt och åt räkchips, majs och bröd till mellis (haha) medans vi andra åt lite godare grejer ;) Det är ju så förbannat gott med kinamat, MEN dyrt! Ibland får man dock unna sig.
 
Idag fick jag sovmorgon och låg kvar ända fram till halv 10. Sååååå skönt. Ikväll ska dock Jon iväg på klassfest så jag och Freyan blir ensamma. Trökigt men han är ju aldrig ut på annars så. Imorgon vaknar väl ungen säkert 5 bara för att jag måste upp med henne ;)
 
Nu sover Freya men när hon vaknat ska vi åka till Boda och hälsa på Lars, Madde och ungarna.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lillan & Jag

Publicerad 2014-08-10 20:40:25

Sv; Alice har sovit i sin växasäng rätt länge nu! Hon började ju klättra ur spjälsängen runt 1 år...så hon har nog sovit i den sen i Mars typ..går kanon bra :) Ja det finns ju en massa bra och fina växasängar..Alice växasäng är en säng som min mammas moster hade när hon var liten, så målade bara om den :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela