Freyas födelsedag

Publicerad 2014-08-17 13:57:00 i Freya 1-2 år, Vardagen,

Igår var det den 16:e augusti vilket betyder att vår lilla tjej fyllde år för första gången. För ett år sedan kom hon och förändrade våra liv totalt och det har varit ett år med såååå mycket glädje trots att det också varit tufft många gånger. Nu har vi varit föräldrar i ETT år och Freya är det absolut bästa som någonsin hänt oss :)
 
Igår lyckades ALLA besökare tajma in så dom kom samtidigt. Haha, det blev kaos ett tag och man hann liksom inte riktigt med men det gick ju och Freya blev överöst med presenter. Hon var inte speciellt intresserad utan ballongerna och pannkakslunchen var betydligt roligare, haha. JAG blev dock superglad över allt hon fick och det var såååå mycket fint :) Freyas favorit var helt klart skokartongen full med smoothies och jag blev mest till mig över tavlan hon fick av sin morfar. En superfin födelsetavla som är gjord av Åsa Subäck. Kommer passa perfekt ovanför hennes säng :)
 
Det var helt klart en lyckad dag trots att Freya kommit in i någon gnällperiod igen. Hon är klängig och vägrar leka själv och helst ska man gå och gå och gå, hand i hand, då är hon som nöjdast. Men men, så fort hon släpper fegheten så blir det nog bra tror jag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela