Deppigt

Publicerad 2014-08-03 21:11:42 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Idag är det rätt deppigt här hemma. Jon går tillbaks till jobbet imorgon och varken han eller jag är väl direkt överlyckliga över det. Det är klart att det är mest synd om honom men jag kan ändå inte låta bli att tycka synd om mig själv för det kommer bli tomt och tråkigt. Sedan kommer nog Freya att sakna ihjäl sig efter pappa men jag antar att vi kommer in i det rätt fort. Snart är det december och då blir han ju ledig litegrann igen med tanke på både bebis och jul....
 
Annars har det varit lugna puckar hela helgen. Till veckan har jag och Freya ingenting inplanerat utan vi tar dagarna som dom kommer...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela