Dagarna

Publicerad 2014-08-07 20:09:53 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Jodå, dagarna knallar på trots att det går långsamt. Imorgon är det fredag i alla fall = HELG. Tänk att Jon bara har jobbat i fyra dagar men det känns som en jäkla evighet. 
 
Jag och Freya har hängt hos mamma hela veckan, så roliga är vi. Vet inte vad vi annars ska hitta på eftersom de få vänner jag brukar umgås med jobbar. Men men, tiden går ändå. Igår var vi i alla fall på biblioteket och lånade lite böcker till Freya som vi har kikat i ikväll. Annars är det bara gå gå gå som gäller för stumpan just nu och snart går hon nog utan problem :)
 
Just nu är det Ernst på tv:n så jag tänkte nog lägga mig i soffan och njuta av bebisspark i magen. Igår kände förresten Jon sparkarna utanpå magen för första gången. Ja, det är ju en jäkla fart på vildingen dygnet runt :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela