1-års kontroll

Publicerad 2014-08-20 12:43:10 i Freya 1-2 år, Vardagen,

Sommarvärmen försvann lika fort som den kom. Nu är regnet här och i ärlighetens namn tycker jag faktiskt om dagens väder bättre än gassande sol och 30 grader varmt. Det är mysigt och man slipper vara ute allt för mycket ;)
 
Idag spenderar jag och stumpan dagen hemma innan vi ska till BVC i eftermiddag för 1-års kontroll och vaccination. Skönt på ett vis att vi fick en så sen tid utifall hon skulle bli dålig och gnällig, för då är både jag och Jon hemma och kan byta av varandra. Självklart hoppas jag på att hon slipper smärta och feber, det gjorde hon sist i alla fall, men man vet ju aldrig.
 
Det har varit några struliga nätter den senaste tiden så man går runt och är trött i princip hela tiden. Just nu sover Freya i alla fall och jag passar på att varva ner i soffan. Om en timme är det väl full rulle igen men sen åker vi som sagt in och möter upp Jon på BVC. Spännande att se vad hon väger nu :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela