TRÖTTTTTTT

Publicerad 2014-04-08 19:23:39 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Det är fascinerande att man orkar trots så lite sömn...
....eller ja, mest fascinerande är det att Freya orkar. Efter en natt som lätt kvalar in under en av de sämsta nätterna i hennes liv trodde jag att hon skulle sova ikapp idag. Men tji fick jag. Hon har sovit precis lika LITE som vanligt och varit en gnällspik större delen av dagen. Bah. Ge mig tänder, jag ser ju att dom vill komma upp...
 
Ja ja, nu är ungen lagd i alla fall och de senaste timmarna har hon faktiskt varit glad, vilket gör att man trots allt orkar och får energi. Hon är ju fantastisk. Själv har jag slagit ner mig i soffan och inväntar tv. Imorgon har vi inga planer men jag vill gärna ha några.....haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela