Trött

Publicerad 2014-04-03 14:33:32 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Inatt åt Freya VARANNAN timme....ända fram tills vi klev upp 05.45 imorse och hon väckte mig med en superfylld bajsblöja. Tack för den. När vi äntligen somnade om två timmar senare sov hon inte längre än en halvtimme så ni kan ju bara ana hur trött jag är idag. Hur hungrig får man vara om nätterna egentligen???
 
Jaja, upp och hoppa var det i alla fall och vi donade på hela förmiddagen innan vi begav oss mot Ljusdal och Kristin där det vankades mamma- och bebisträff igen. Freya är dock en klängapa och ville inte sitta på golvet överdrivet länge utan hon skulle bara vara i famnen. Men men, trevligt var det i alla fall som vanligt och god lunch.
 
Nu är vi hemma igen och stumpan sover. Har inga andra planer alls idag utan jag hoppas på att hon kan sova länge nu....men det gör hon väl knappast ;)
 
 
Tittuuuuuutttt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela