Tänder

Publicerad 2014-04-26 19:12:20 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Ja, nog blev det en taktikvila igår allt. Jag somnade på soffan vid sju igårkväll och vaknade en timme senare och var alldeles snurrig. När jag såg att klockan var åtta sprang jag ner till Jon och frågade varför han inte hade väckt Freya. "Men ska inte hon sova då?" sa han. Eeehm, jo, det skulle hon ju.....Hahaha, jäkla tur att jag inte sprang in och väckte henne före jag pratade med Jon.
 
Tanken med taktikvilan var att orka med "Welcome to Sweden" men tror ni jag gjorde det eller? Nä, en timme senare kastade jag in handduken och sa godnatt till Jon. Jag hade inga förhoppningar på att somna men jag däckade direkt och nästa gång jag vaknade låg Jon bredvid och Freya gormade på i sin säng. 
 
Just nu är Freya inte speciellt rolig att ha att göra med men samtidigt är det så synd om henne. Två tänder har spruckit upp men tydligen inte tillräckligt mycket för hon hugger efter ALLT och skriker sedan rätt ut efteråt. Hon verkar ha så ont, stumpan och sover så jäkla oroligt. Det är inte kul att behöva lyssna på hennes gnäll från 3 på natten fram till uppgång. Uffa, hoppas det ger med sig snart...
 
Typ såhär är hon när man försöker vara gosig....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela