Skärtorsdag

Publicerad 2014-04-17 14:39:32 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Skäääärtorsdag....
Här sitter jag, hos mamma, med en sovande tös ute på altanen. Förstår dock inte hur hon kan sova i denna storm men jag hoppas hon ligger i ett par timmar....hoppas kan man alltid ;)
 
Idag har jag varit och storhandlat på Coop medans Freya var med momme. Kände redan när jag svängde in på parkeringen hur knäpp jag var för det var knökfullt med folk PLUS att jag inte hade skrivit någon inköpslista. Jag gick runt bland hyllorna och hade ingen aning om vad vi behövde eller ville ha. Lik förbannat gick det 600 spänn...haha.
 
Nu på eftermiddagen följde jag med mamma på Lidl en sväng och sen har vi bara slappat. Om ett par timmar väntar påskmiddag här och då kommer både Jon och Malle. Me like!
 
Har bara en bild på Freya på mammas dator så tar väl den då...igen, haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela