Separationsångest

Publicerad 2014-04-02 19:20:16 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Määän hej!
Bloggandet har inte varit det bästa de senaste dagarna. Jag har helt enkelt inte hunnit med. Dagarna bara springer iväg...
 
Här hemma har vi en tjej som har separationsångest DELUXE. Idag fick jag till och med ta med henne när jag gick på toaletten för jag klarade inte av hennes hjärtskärande skrik. Lillstumpan. Och hon blev så jäkla ledsen imorse när Jon åkte på jobbet. Stackarn. Hoppas det går över fort...
 
Idag tog jag och Jon en prommis när han hade lunch. Efteråt lämnade jag Freya hos mamma så åkte vi ner och lunchade ihop. På eftermiddagen tog jag och Freyis en powernap ihop. Man måste liksom sova för att orka med kvällarna. Jäntan sover dock bättre nu men långt ifrån "bra". På dagarna har det dock blivit betyyyyydligt enklare att lägga henne. Men hon vill gärna att man ligger bredvid...
 
Imorgon väntar äntligen en mammaträff igen. Freya saknar sina polare!
 
Bilder från de senaste dagarna....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela