Sälen

Publicerad 2014-04-14 19:08:17 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Har jag berättat att Freya tar sig FRAMÅT nu för tiden? Jodå, hon använder armarna och ålar sig framåt. Så duktig så och snart hänger nog benen med också så då går det väl ännu fortare :)
 
Idag har vi varit på 8-månaders-kontroll vilket gick fina fisken. Freya väger nu ganska precis 9 kilo och är 70 cm lång. Efter vägning och mätning blev det sista föräldragruppen men jag är glad att vi mammor träffas utanför BVC också. Men snart börjar alla jobba igen :(
 
När vi kom hem var det en superfin regnbåde utomhus och nu har stumpan tvärdäckat efter en intensiv eftermiddag/kväll. NU: Måndagsmyyyys...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela