Påskhelgen

Publicerad 2014-04-21 19:47:21 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Vilken härlig helg! Men nu börjar den lida mot sitt slut och imorgon går Jon åter igen iväg till jobbet. Tråkigt, men det är ju bara en 4-dagars vecka så snart är det heeeelg igen. 
 
Vi har klivit upp 05.55 heeeela påskhelgen så nog är man trött. Freya verkar ha problem med gaddarna som gör ont men jag hoppas det blir bättre snart. Tänk om hon kunde sova till 7 någon gång i alla fall. Det skulle göra så jäkla mycket.
 
Idag har vi i alla fall varit ute större delen av dagen. Stumpan sov i 2,5 TIMME i vagnen på eftermiddagen så jag och Jon passade på att kratta en massa och sedan installera nya bilbarnstolen så nu slipper Freya äääntligen babyskyddet. Sedan var vi spontana och åkte till Ljusdal allihopa där vi tog en pizza på Michels. MUMS.
 
Nu blir det måndagsmys och sedan läggdags. JAG ÄR TRÖTT.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela