Lunchat

Publicerad 2014-04-28 16:33:10 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Det är oroliga nätter med skrik och gråt. Jag vet inte om det är tändernas fel eller om det bara är såhär det ska vara. Eller ska och ska, men om det är en dålig period då. Fast denna dåliga period har hållit i sedan Freya var 5 månader. Snart är hon 9......
 
Idag åkte vi i alla fall in och käkade lunch på Finess med Tove och Josefine. Freya fick fläskytterfilé med rotfrukter och jag köpte en supergod ciabatta. Efter lunchen ringde jag Jon och frågade om han hade tid att ta en promenad eftersom det var sovdags för Freya och som tur var hade han inte tagit lunch än så vi åkte dit och parkerade och tog sedan en promenix. Skönt!
 
Efter det åkte jag och Freya hem och efter lite lek och gröt ligger hon åter igen och sover. Jag skulle också behöva ta en tuppis men eftersom hon ska upp om en halvtimme känns det onödigt. Ah, vi får se....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela