Långsovning

Publicerad 2014-04-06 19:40:58 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God kväll!
Vi däckade allihopa klockan 15 i eftermiddag. Själv vaknade jag en timme senare, Jon 1,5 timme senare och Freya 2 timmar senare. DEEET var inte igår! Vi kom på tok för sent till middagen vi var bjudna på men det gjorde inte så mycket :) Med oss hade vi ju en glad och pigg Freya och jag och Jon var superhungriga och blev bjudna på suuupergod mat. 
 
Vi kom hem för ungefär en halvtimme sedan och jag har precis nattat Freya så ikväll fick hon vara vaken lite längre, vilket bara är bra. Man hoppas ju varje kväll när man lägger sig att natten ska bli bra och kanske kaaanske sover hon liiite längre nu. En halvtimme eller så ;)
 
Nu väntar en tv-kväll och till veckan har jag inga planer alls. Både Nathalie och Mathilda är borta hela veckan och mamma jobbar mest hela tiden så det blir nog en trökig vecka :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela