Långfredag

Publicerad 2014-04-18 15:41:32 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej hopp!
Här startade vi dagen klockan 6 imorse, heeela familjen. Det här med att försöka få Freya att sluta dricka välling om nätterna gick ju sisådär. Vi började med att ge henne en halv flaska när hon vaknade första gången men då blev det bara en massa gnäll efteråt och svårt att somna om och sedan vaknade hon efter några timmar igen bara. Nä, hon får väl äta då, men ska ändå höra med BVC en gång till nästa gång om det inte blivit bättre.
 
Igår blev vi som sagt bjudna på påskmiddag hemma hos mamma och det var såååå gott med prinskorv och Janssons. Plus påskpannacotta till efterrätt, MMMMMM. När vi kom hem var det läggdags för Freya ganska direkt och sedan somnade även jag innan klockan ens hade slagit halv 10. Kul man är...haha. 
 
Just nu har jag precis slängt in kyckling i ugnen och ska snart in med potatisgratängen också. Vi har inte ätit sen frukost imorse och det känns verkligen....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela