Gladare

Publicerad 2014-04-09 16:40:26 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej hopp!
Idag är det en helt annan tösabit jag har här hemma. Ända sedan hon vaknade imorse har hon varit en solstråle och det är ju sååå mycket roligare. Inte så konstigt att hon är gladare idag när hon sovit betydligt bättre inatt. Inte superbra, men helt okej, om man jämför med natten innan.
 
Idag har vi varit och shoppat både på Coop och Lidl och Freya har suttit i kundvagnen och charmat alla andra kunder. På eftermiddagen träffade vi mamma en sväng innan vi begav oss hemåt igen så Freya fick sova. När vi kom hem bar jag över henne till spjälisen där hon sover vidare nu. 
 
Nu väntar jag bara på Jon så blir det middag sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela