Full fart framåt

Publicerad 2014-04-25 18:52:57 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Full fart framåt....det är typ det som gäller just nu. Freya blir snabbare och snabbare och så fort man sätter ner henne på golvet byter hon ställning till mage och så bär det iväg. Armarna jobbar på och framåt går det....trots att hon blir trött ganska fort :)
 
Klockan 5 imorse fick vi en gormande unge mellan oss i sängen efter att hon legat i sin säng och gnällt/skrikit i en timme. Hon fick sitta upp i sängen i 10 minuter och babbla på och sedan la vi ner henne, och nästa gång jag vaknade var klockan 06.45 och hon låg bredvid och sussade sött. Ja, jag vet inte vad jag hade gjort ifall jag hade behövt gå upp klockan 5. Jag är tillräckligt trött idag....
 
Idag har vi varit hos mamma hela dagen och jäklarns vilket kanonväder det varit. Freya har sovit i vagnen i två omgångar och nu är hon precis nattad. Jag funderar på en taktikvila för att orka med kvällen...haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela