Fredag

Publicerad 2014-04-04 08:57:52 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God morgon!
Har haft en bättre natt inatt men ungen har ändå lyckats få i sig TVÅ stora vällingflaskor...plus den hon åt precis innan hon la sig. Vore bättre om hon kunde äta mycket på dagen och ingenting på nätterna. Men men, hon äter ju bra dygnet runt egentligen så det är väl hon som får bestämma ;)
 
Just nu ligger Freya och sover men jag har fått vara in ett par gånger och lugnat henne eftersom hon sover så jäkla oroligt. Kan vara för att jag la henne i spjälisen, annars brukar jag ju oftast krypa ner bredvid henne på morgnarna. Ah, nu har det varit tyst ett tag i alla fall så det går nog bra.
 
När Freya vaknar ska vi väl klä på oss och bege oss mot Ljusdal för en dag där borta. Har inga planer förutom en promenad med Jon vid lunchtid. Tänkte ta kyrksjön...huaa...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela