Bortskämd

Publicerad 2014-04-13 21:11:01 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Idag tog som sagt jag och min tösabit en tur till Ljusdal där vi hälsade på morfar och Gunilla. Pappa hade köpt sååå mycket fint till Freya. Vi blir bortskämda båda två :) Hon fick i alla fall strumpor, en klänning, solbrillor, en keps och slutligen en supersöt baddräkt. Kommer bli kanon till sommaren.
 
På eftermiddagen somnade jag och Freya medans Jon kollade fotboll. Sedan har vi mest slappat. Stumpan fick ett bad och när hon la sig för natten slog jag och Jon på en serie via Netflix (såklart!) och tryckte i oss glass. 
 
Nu väntar en 4-dagars-vecka för min JoniPoni och sen är han hemma med oss lääääänge. Eller ja, dubbelt så länge som han brukar i alla fall ;) Påsken kommer väl bjuda på en massa gott käk och så. Bortbjuden är vi två dagar i alla fall men sen ska vi väl försöka göra lite god mat själva också. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela