Bebisfötter

Publicerad 2014-04-23 17:00:19 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Hade en härlig dag tillsammans med Nathalie och Betty igår, och Freya såklart. Vi tog en lunch på Finess och efteråt somnade barnen i vagnarna och dom bara sov och sov och sov. Jag och Nathalie satt utanför henne och bara njööööt av solen och det var riktigt hett alltså. Jag älskar våren! Ser ut att bli kanonväder i helgen också :)
 
Imorse vaknade jag upp till huvudvärk och så har det fortsatt hela dagen. Har i alla fall hunnit med en prommis med Jon på hans lunch och sedan följde jag och Freya med mamma och brorsan till Lidl innan vi åkte hem igen. Stumpan somnade ganska direkt när vi kom hem men vaknade efter en halvtimme och var jätteledsen. Efter en massa tröstande fick hon lägga sig bredvid mig i storsängen och jag sjöng tills hon blev lugn och tillslut somnade hon....och sover än. Jag försökte sova lite jag med men det var svårt med ett par bebisfötter i magen :)
 
Haha, jag har funderat ett tag på ifall jag skulle omformulera den sista meningen här ovan eftersom det lät som att jag hade bebisfötter I magen, men äh, det lät så kul så :D Humorn är på topp...
 
Nu väntar jag på Jon och sen blir det middag för oss alla tre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela