Bakslag

Publicerad 2014-04-07 11:29:45 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Aaahh vilket väder...
Här gjorde vi morgon halv 6 efter en strulig natt och så kliver man upp till DETTA!?? Jag vill ju ha vår. Men men, det är klart det kommer bakslag när det bara är april men snart så, snart är det vår och häääärliga tider. Hoppas på en fin påsk.
 
Jag och Freya har precis käkat lunch. Tortellini till mig och currykyckling med ris till henne. Gjorde ju hur mycket som helst igår av just currykyckling och det känns som att det är favoriträtten, tillsammans med köttfärssås. Så nu är barnmatsfrysen full igen, fast det blir nog till att göra något mer gott till helgen :)
 
Freya somnade i alla fall alldeles nyss och jag ska bara slappa tills hon vaknar igen. Sen blir det väl full rulle fram till nästa sovning och då hoppas jag på att hon sover lika länge som igår. För jag vill också sooova...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela