Torsdag

Publicerad 2013-09-12 16:41:02 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej hallå!
Inatt var en bra natt och våran lilla Freya sov som en stock. Vaknade för mat innan hon somnade om igen och trots att hon somnade på mig båda gångerna gick det faktiskt bra att tippa över henne så hon låg bredvid istället. Vi har börjat ge henne mer mat, vilket verkar vara lösningen på de gnäll-problem vi haft. Det är väl klart hon skriker och är ledsen om hon är hungrig liksom :)
 
Efter att Jon matat Freya innan han åkte på jobbet imorse somnade vi om vid 8-tiden och sov fram till klockan 11. Superskönt! På eftermiddagen fick jag besök av Sofie och Carina och dom hade med sig fina presenter. Det är sjukt hur mycket fint Freya har fått och vi kan bara tacka för det :)
 
Just nu ligger lilla grodan och sover i vagnen. Snart kommer pappsen hem från jobbet och imorgon är det åter igen fredag vilket betyder fredagsmyyyyyyyyyyys.
 
 

Kommentarer

Postat av: Mammatea

Publicerad 2013-09-14 06:57:50

Vilken fin bild! Jätte snygg filt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela