Sjukling

Publicerad 2013-09-16 19:01:00 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Nog visste jag att Freya någon gång skulle bli sjuk men såhär tidigt? Nä, fy sjutton...En förkyld Freya är inget jag vill uppleva många gånger om jag säger så. Idag känner jag verkligen av sömnbristen och jag hoppas därför av hela mitt hjärta att hon sover bättre inatt än vad hon gjorde den senaste natten. Usch, min lilla skrutta...

Inte blir man gladare av vädret heller. Nu är hösten verkligen här. Regn regn regn....

Ikväll blir det i alla fall idol och sedan fotboll för Jon. Freya har äntligen somnat, för första gången idag, och jag hoppas hon sover i ett par timmar till så hon får i sig mat sen. Imorgon blir det lugna puckar och jag hoppas på att det är en frisk och pigg bebis som vaknar upp :)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-09-19 18:31:20

Hon är så söt :D Jag kommer knappt ihåg att våran lilla Alice har varit så liten..Hon blir 8 månader om en vecka! Vart tar tiden vägen? :O

Svar: Taack! :) Haha, ja, jag tyckte också att Alice nyss föddes, kommer ihåg som om det vore igår när jag läste att du höll på att klocka värkarna, haha :D
Amanda Skog

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela