Ljusdal

Publicerad 2013-09-13 21:51:30 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Så var det fredag igen och jag har klarat av två veckor hemma ensam. Det går bättre och bättre men jag uppskattar varje besök jag får eftersom dagarna går betydligt fortare då samtidigt som jag inte behöver sitta med Freya i famnen hela dagarna ;) Nädå, hon har faktiskt blivit bättre när det gäller det också och det uppskattas veeerkligen utav hennes mamma.
 
Imorse somnade Freya om vid 8-tiden och vid halv 12 var jag tvungen att väcka henne för mat eftersom vi skulle in till Ljusdal idag. I Ljusdal väntade mormor, Malle och Bellis och det blev en premiärtur i Ljusdal med barnvagnen och det gick superbra. Så jäkla skönt att Freya börjat gilla vagnen :) Skönt att man börjat röra på sig själv också eftersom det inte gått de senaste månaderna när jag varit så dålig.
 
Förresten så fick jag idag på mig SKOR! Jag har inte haft på mig annat än flip flop-tofflor sedan typ maj men nu verkar det mesta av vattnet i min kropp försvunnit och det var så skönt med riktiga skor trots skavskår ;)
 
Ikväll är det fredagsmys efter att jag och Jon blivit bjudna på grillat hemma hos mamma. Fina kläder fick Freya av henne också, vi har tur vi :)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: viktoria norberg

Publicerad 2013-09-15 08:11:33

nej men är de kläderna hon fick av mig? :) sötnosen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela