Friskis

Publicerad 2013-09-18 22:18:24 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Freya har blivit en friskis igen och det är ruskigt skönt. Hon är även mer vaken om dagarna och det är så härligt att ha en vaken OCH nöjd bebis, mammas älskling :)
 
Idag har jag och Freya varit och hälsat på Nathalie. Jag blev bjuden på supergod lunch medans Freya satt i sitt babyskydd och halvslumrade. Sedan kom Emelie och Betty och hälsade på och när Nathalie drog iväg för att träna åkte jag iväg till pappa för att hälsa på. Som vanligt sov Freya genom hela besöket, haha. 
 
Imorgon blir det nog en hemmadag för mig och Freyis, kom och hälsa på vettja! På fredag väntar åter igen ett sjukhusbesök och jag hoppas verkligen att blodtrycket sjunkit tillräckligt nu så jag slipper medicinen..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela