Bra nätter

Publicerad 2013-09-08 14:56:22 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej på er!
Vi har haft två riktigt bra nätter nu om man jämför med den senaste veckans sömnlösa nätter. Freya har tagit tid på sig att somna men när hon väl somnat har hon sovit länge och efter nattmaten har hon somnat om fort igen och det är just det vi haft problem med den senaste veckan, att hon inte kunnat somna om mitt i natten. Igår sov hon till halv 11 och idag till klockan 10 så det har varit heeelt underbart :) Hoppas det håller i sig!
 
Idag har vi varit till Delsbo en sväng och hälsat på lillans gammelfarmor. Efter det åkte vi och handlade och sedan hem för att göra ännu ett försök till att få Freya att uppskatta vagnen. Och vet ni? Efter några hundra meters skrikande somnade hon, wihoooo, ÄNTLIGEN! Så det blev en kort promenad och sedan har jag och Jon suttit ute medans Freya sovit i vagnen. Även detta hoppas jag håller i sig för jag vill ha en bebis som gillar att åka vagn ;)
 
Ingen marknad blev det för oss i helgen tyvärr men både vi och Freya fick lite presenter från hennes farmor och farmor. En t-shirt och body till henne och lite marknadsgodis till mig och Jon. Vi har tur vi :)
 

Våran lilla pirat <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela