Veckan

Publicerad 2013-10-03 16:25:00 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hellu!
Veckan har verkligen gått fort. I måndags var jag och Jon på föräldragrupp och det var faktiskt jättetrevligt att träffa andra föräldrar och bebisar. Freya var minstingen, de flesta var ungefär 3 månader så det var rätt häftigt att se hur mycket dom växer, snart är hon lika stor :)
 
I onsdags kom ÄNTLIGEN mamma hem från Turkiet så efter att ha tagit en fika på Finess med Nathalie, Betty och Ida gick jag och Freya upp och hälsade på. Fick fina taxfree-presenter och satt där en stund innan vi åkte hemåt igen. Imorse fick jag ett kort besök av Malles farmor och pappa innan jag och Freyis satte oss i bilen och åkte till Ljusdal åter igen. Där har det blivit en heldag med mamma, man får ju passa på när hon är hemma ;) Vi gick en sväng på köpingen och Freya sov så gott i vagnen.
 
Nu ligger hon och sover i soffan efter att ha dragit av ett bajslass, haha. Sötnosen har förutom nappen börjat sova med en snuttefilt som hon verkar uppskatta :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela