Helgen

Publicerad 2013-10-13 20:46:00 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hallå!
Satan vad helgerna går fort. Fast det gör ju egentligen veckorna också så jag ska väl inte klaga. I fredags blev det både fotboll och idol och innan läggdags kokade jag risgrynsgröt så vi hade en god frukost på lördagmorgon. På lördagen donade vi på här hemma och plockade bland annat ner partytältet och började tejpa i Freyas blivande rum. Till veckan ska det målas :)
 
Idag har vi haft besök av Alex och Roberta och ikväll har vi varit hos pappa och käkat. Eftersom Freya var vaken mer eller mindre hela dagen var hon en liten gnällspik hos morfar, men nu sussar hon så gott i soffan så :)
 
På onsdag blir Freya två månader och då väntar ett läkarbesök.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela