Första natten i spjälsäng

Publicerad 2013-10-30 10:20:44 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God morgon!
Igår tog vi undan vaggan (som hon för övrigt sovit i EN natt) och satte istället ihop spjälsängen. Det blev så mysigt så jag helst skulle vilja lägga mig där själv ;) Freya somnade i alla fall vid 8-tiden i spjälsängen och vaknade inte förrän 2 då hon ville ha mat. Det är klart att det varit skönt att hon ätit vid 22-23 tiden på kvällarna när vi lagt oss och sedan sovit fram till 7 på morgonen, men ändå är det jätteskönt att hon somnar i egen säng TIDIGT, så detta hoppas jag fortsätter så kanske hon börjar sova från 8-7 en vacker dag ;) 
 
Ja ja, hon vaknade i alla fall vid 7 ändå imorse men det var egentligen inte mat hon ville, hon var mest sur, haha. Vi somnade i alla fall om tillslut och sov till halv 10 och efter lite mys och lekande i babygymmet har hon somnat om nu igen, lillskruttan.
 
Jag sitter med en skål tomtegröt som jag kokade igårkväll. Ambitöst, jag vet ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela