Veckan

Publicerad 2013-11-15 09:04:30 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God morgon!
Nu var det ett par dagar sedan jag skrev men det har inte hänt allt för mycket. I onsdags fick jag i alla fall beöks av Mathilda och senare kom även Nathalie och Betty så det var jättetrevligt. Alltid kul när folk vill komma ut till skogen ;)
 
Igår spenderade jag och Freya hela dagen i Ljusdal. Freya hade inte sin bästa dag utan det var mycket gnäll men efter lite skrikkalas på kvällen somnade hon redan vid 8-tiden och vaknade inte förrän vid halv 3 inatt då hon ville ha mat. Sedan sov vi vidare fram till 7, och nu har hon somnat igen.
 
Idag är det fredag och ikväll blir det både Idol och fotboll. Fredagsmyyyyyyyys...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela