Tröttisar

Publicerad 2013-11-12 08:57:00 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God morgon!
Idag är jag trött efter att Freya varit pigg mer eller mindre hela natten. Inte så konstigt kanske när hon sov mellan typ 7 och 23 igårkväll. Men men, lite har vi i alla fall sovit och nu har hon somnat i soffan så egentligen borde väl jag också passa på att ta en powernap.
 
Igår var vi i Ljusdal hela dagen. Först en sväng till mamma/mormor och sedan åkte vi till Nathalie där Freya somnade i hennes säng, Betty i vagnen, och jag och Nathalie fick lugn och ro till lunchen hon bjöd på :) 
 
Igårkväll var det föräldragrupp igen och Freya var inte allt för sugen på det. Trött och less var hon och vägrade såklart somna. Men ja, hon somnade som sagt när vi kom hem istället.
 
Idag blir det bara en hemmadag med massa mys.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela