Sömntutan

Publicerad 2013-11-25 16:13:19 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Freya har i princip alltid sovit bra på nätterna men inatt var det verkligen extremt, haha. Hon somnade i spjälsängen strax före 21 igårkväll och vaknade inte förrän kvart i 9 imorse. Hon brukar ALLTID vakna när Jon kliver upp för att gå till jobbet om hon inte vaknar tidigare men inte idag. Hon sov vidare och då fick ju även jag ligga kvar. Sååååå skönt :)
 
Imorse begav vi oss mot Ljusdal igen. Det blev en snabbvisit hos mamma innan jag och Freya åkte ner till Kinarestaurangen där vi mötte upp Mathilda. Där blev det kinabuffé innan vi köpte med oss fika från Coop och åkte hem till henne. Freya har skött sig strålande men efter att ha varit vaken nästan hela dagen så däckade hon i bilen på väg hem och sover än. Sötan :)
 
Nu väntar vi på att Jon ska komma hem så blir det middag och sen städning eventuellt. Imorgon kommer mamma och hjälper till att sätta upp gardiner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela