Slut på helgen

Publicerad 2013-11-17 21:36:00 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Halloj!
Då var helgen slut igen och imorgon väntar vaccination av Freya, vilket jag INTE ser fram emot. Uffa, hoppas hon inte bli så ledsen bara och att hon slipper biverkningar...
 
Helgen har varit lugn och nu sitter jag framför Johan Falk i min ensamhet. Jon är borta och spelar innebandy och Freya har precis somnat, så nu hoppas jag på att hon sover hela natten. 
 
Förutom vaccinationen imorgon har vi inga planer för resten av veckan, men vi brukar ju hitta på nåt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela