Mysbebisen

Publicerad 2013-11-06 13:22:15 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej hopp!
Även denna dag spenderar jag och Freya hemma och det blir nog inte Ljusdal förrän på fredag. Kan ju vara skönt att vara hemma ibland å :)
 
Idag har jag en liten tjejsing som inte riktigt vill sova. Hon vill helst sitta i mitt knä och titta på mig. Då och då kryper det fram något tröttgnäll men då är det bara att ändra ställning så blir hon en lycklig bebis igen, haha. Jag ska faktiskt inte klaga för hon brukar ju sova i princip hela dagarna. Det är inte många timmar per dygn hon är vaken om man säger så, så det är klart hon ska få vara uppe och mysa :) Nu har jag dock fått henne att somna så vi får se om det blir ett par timmar eller om hon vaknar om en kvart igen. 
 
Den senaste veckan har Freya börjat suga på hela händerna och dräggla som en galning. Det kan väl för tusan inte vara tänder på G när hon är såhär liten? Nä, det tror jag inte, och hon verkar ju inte ha ont eller så. Det är väl bara gott med nävarna :)
 
Hunnit med att baka en saffranskladdkaka har jag i alla fall gjort idag. Recept hittar ni på julbloggen imorgon :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela