Ljusdal

Publicerad 2013-11-08 21:35:21 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God kväll!
Det känns konstigt att skriva att klockan är halv 10 på kvällen och att jag är i Ljusdal...UTAN min Freya :(
 
Jon är hemma med henne medans jag är barnvakt åt Isabelle tills mamma kommer hem. Finns kanske roligare saker att göra en fredagskväll men jag antar att det är bra att lämna ifrån mig Freya ibland också. Och Jon är ju världens bästa pappa så.
 
Hela dagen har vi i alla fall spenderat här i Ljusdal. Jag har uträttat lite ärenden och Freya har fått vara med mormor. Nu är det helg igen och imorgon och söndag får jag i alla fall vara med miiiin familj :)
 
Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så jag får åka hem....i mörkret...brrr...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela