Helg igen

Publicerad 2013-11-30 11:35:01 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Så blev det helg igen och julen närmar sig vilket betyder att Jon är hemma med mig och Freya i TRE veckor. UNDERBART!!! Freyisen älskar att mysa med pappa :)
 
Torsdag och fredag var vi i Ljusdal. I torsdags tog vi en promenix till Nathalie där det bjöds på glögg och pepparkakor. Freya sov gott i hennes säng och jag blev tillslut tvungen att väcka henne för att slippa gå hem i mörkret. Igår umgicks vi med Malle och Bellis hela dagen. Varför kunde inte min kära syster vänta med att skaffa barn i 5 år till? Haha. Isabelle är ju en aning för stor för Freya och kommer alltid att vara...
 
JAG VILL HA VÄNNER MED BARN!!! Forver alone......haha.
 
Igårkväll blev det idolmys och Freya somnade redan klockan sju medans hon åt. Sedan sov hon fram till 3 inatt då hon käkade och sedan somnade om. Mer mat vid 8 och sen sov hon och Jon vidare fram till 10 medans jag klev upp och kokade gröt till frukost. 
 
Nu har dagens första kopp kaffe druckits och lilltjejen har somnat igen. Vi får se vad vi hittar på idag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela