Freya och kompisen

Publicerad 2013-11-01 22:17:00 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God kväll!
Igår hade vi en trevlig dag tillsammans med Nathalie och Betty. Barnen sov sött och myste sedan i soffan tillsammans efter lite mat. Åh vad jag längtar tills Freya blir lika gammal som Betty och kan börja greppa efter grejer :)
 
Idag har jag, Nathalie och Freya hälsat på Tove där vi blev bjudna på paj och godis. Supergott :) Efter att ha dumpat av Nathalie när Tove åkte till jobbet åkte vi vidare till mamma där Freya sov en sväng innan hon åt och vi slutligen åkte hem igen. Till middag blev det rotfruktsgratäng och fläskfilé för mig och Jon och ikväll har det varit Idol som vanligt. En tjurig jänta har vi haft också men nu sover hon i alla fall, hoppas det fortsätter så i några timmar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela