Första vaccinationen

Publicerad 2013-11-18 11:31:22 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej hopp!
Imorse hoppade jag och Freya in i bilen, åkte in till Ljusdal och hämtade upp Jon och sedan vidare till BVC där Freyas första vaccination väntade, huuaaa. Ja, inte var det kul att se (och höra!!) hur ont det gjorde på henne när hon fick sprutorna men det gick över fort och sedan somnade hon i bilen innan vi ens hunnit ut från Ljusdal. Haha, sötnöten. Väl hemma så tryckte hon i sig massa mat innan hon åter igen somnade om. Får hoppas hon slipper smärta och feber sen.
 
Själv har jag precis passat på att äta lite lunch och nu sitter jag bara här och tar det lugnt. Får se om jag får myspysa något med Freya idag eller om hon bara vill sova :)
 
 
Det finaste man har lägger man på bordet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela