Svettig och svullen

Publicerad 2013-05-26 11:24:24 i Graviditeten, Vardagen,

God morgon!
Vaknade åter igen upp till en strålande dag, alldeles svettig och svullen. Märkte när jag vaknade att fingrarna kändes konstiga och det var väl kanske inte så jäkla konstigt när dom ser ut som korvar, titta på lillfingret liksom!!?? Kan inte ens böja fingrarna riktigt och fötterna är så sjukt ömma och går inte ens i ett par skor....HUR SKA DENNA SOMMAR BLI!!??
 
Nu har jag och Jon precis tryckt i oss frukost och det lutar åt att vi tar en sväng till Ljusdal idag för att handla och kanske ta oss en varsin mjukglass. Kan dock tänka mig att Sibylla är fullt en dag som denna ;)
 
Idag är det morsdag också och om ett år får även JAG fira! Idag säger jag istället grattis till mamma Anneli :)
 

Kommentarer

Postat av: Carina Holm

Publicerad 2013-05-27 09:15:03

Jag kan ju inte trösta dej Amanda och säga att det blir bättre. Jag var precis lika som dej och jag fick ju Sofie 23 maj. Du kommer ju få senare. Uschamejen. Att kliva upp och gå när man legat ner eller suttit ner är ett helvete. Spränger i fötterna. Dagen efter Sofie hade kommit till gick jag ner 14 kg. Så mycket vätska hade jag i kroppen. Be gubben din massera fötterna på kvällarna. Jätteskönt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela