Solstol och grill

Publicerad 2013-05-25 15:38:44 i Vardagen,

Hej hopp!
Igår följde jag med in till Ljusdal igen. Där fick jag fina presenter av Malle och Isabelle, och så köpte mamma en god citrontårta som vi åt som förmiddagsfika :) Jon slutade redan vid lunch så jag drog med mig honom in på systembolaget där jag för första gången fick handla själv ;) Hittade lite alkoholfritt som fick följa med hem men jag får nog åka till en större stad om jag ska hitta ett bredare utbud....På kvällen blev det i alla fall ost och skink-rulle framför tv:n och sen var jag så jäkla trött så det blev läggdags redan vid 22-tiden...
 
Idag vaknade vi upp till strålande sol. Därför har jag idag invigt min fina knallrosa solstol som jag fick av Jons familj i födelsedagspresent. Vi har även hunnit med en fika hemma hos svärföräldrarna och nu väntar vi på att kunna lägga på köttet på den nya grillen som jag fick av pappa när jag fyllde år :) 
 
För övrigt är mina fötter ENORMA. Dom ser ut som stora bollar och händerna är väl egentligen inte bättre dom heller, haha. Får se hur jäkligt det kommer bli i sommar eftersom jag är öm redan nu ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela