Räkmacka

Publicerad 2013-05-23 15:09:38 i Mat och bak, Vardagen,

Hej!
Imorse klev en trött och morgonsur Amanda upp och följde med Jon in till Ljusdal. Jag känner mig inte alls utvilad nu för tiden och det tar så otroligt på krafterna att behöva gå upp flera gånger varje natt för att kissa. Samtidigt är det så varmt i sovrummet att det också rubbar sömnen. Kan knappt föreställa mig hur det kommer vara i juni-augusti....
 
Vid 12 idag blev jag i alla fall upphämtad av Mathilda och Nathalie och sedan bar det iväg till Järvsö och Lill-Babs caffär där vi lyxade till det och beställde in en varsin räkmacka. 109 spänn och jag sparade säkert hälften av räkorna....det är ju ingen macka jag kommer att köpa ofta (på grund av priset alltså!) men ibland måste man få lyxa till det, fast jag skulle nog ha skippat frukosten innan....
 
Just nu sitter jag och väntar på att Jon ska sluta jobbet så ska vi åka iväg och handla nåt att äta ikväll och sen blir det väl bara lugnt som vanligt. Imorgon följer jag nog åter igen med in till Ljusdal för att träffa Malle och Bellis, och för att handla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela