Tidig morgon

Publicerad 2013-03-07 09:46:27 i Graviditeten, Vardagen,

God morgon!
Igår begav sig jag och Jon till Hudik. Jag fick spendera några dryga (och meningslösa) timmar på sjukhuset och efteråt blev det en fika tillsammans med Malle och Bellis innan vi åkte hemåt igen. Idag är det torsdag, vilket betyder att det är precis en vecka kvar till ultraljudet. Jag vet inte vad jag gör om detta också blir uppskjutet....
 
Idag vaknade jag redan strax innan 9 och kunde inte somna om så det var bara till att pallra sig upp. Har precis fått i mig lite frukost och borde egentligen lägga mig och vila en stund så att allt inte kommer upp igen, men HUR KUL ÄR DET DÅ!? Idag ska jag istället se till att plugga en massa eftersom det snart är dags för prov. SPÄNNANDE!
 
Jahapp, imorgon är det fredag och helg och den ser ut att bli precis lika lugn som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela