Maaaaaaaat

Publicerad 2013-03-03 13:19:19 i Mat och bak, Vardagen,

Goddagens!
Då börjar helgen att lida mot sitt slut och till veckan väntar både provuppkörning och ultraljud så det blir en spännande vecka!
 
Helgen har som vanligt varit väldigt lugn och skön. I fredags hade vi tacomys och sedan väntade Gladiatorerna och Farmen innan läggdags. Gårdagen spenderade vi bara hemma och ja, det är svårt att hitta på någonting vettigt eftersom jag mår som jag mår. På kvällen gjorde jag lövbiff, klyftpotatis, hasselbackspotatis och beasås till middag och det funkar ju ALLTID. Blev Mello innan sängen väntade och jag fattar fan inte hur Sverige tänker i år....
 
Idag är dagen som många väntat på - VASALOPPET! Starten var ju redan 8 imorse men jag klev inte upp förrän vid 10 så jag missade dom första timmarna. Vi satt dock på helspänn de sista kilometrarna och hejade på Brink, men icke sa nicke, han fick se sig besegrad i år. Man kan ju inte vara bäst jämt ;)
 
Eftersom mat är väldigt gott bjussar jag på några matbilder från den senaste tiden. Att det mesta kommit upp lika fort igen behöver vi ju inte snacka om ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela