Finess

Publicerad 2013-03-22 15:22:03 i Mat och bak, Vardagen,

Hej igen!
Har precis kommit hem efter några trevliga timmar tillsammans med Nathalie, Ida och Lussan, plus Lussans lilla pojk som kan vara världens sötaste. När man är så tätt inpå ett litet barn så längtar man bara ännu mer efter ett eget och just nu känns det ju sååå långt bort trots att det egentligen inte är det, haha. Men men, den som väntar på något gott...:)
 
Det blev en räkpanini till lunch för min del och efter finessbesöket hakade jag på Nathalie och Ida till några affärer innan Nathalie skjutsade hem mig igen. Nu sitter jag hos mammsen och väntar på att min fina Jon ska sluta jobbet. Ikväll blir det fredagsmyyys :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela