Finbesök

Publicerad 2013-03-21 08:14:53 i Vardagen,

God morgon!
Nu var det några dagar sedan jag skrev.....Varför? Jag har väl helt enkelt inte haft något vettigt att komma med...
 
Igårkväll fick vi dock finbesök borta i Gunnarsbo. Tove, Josefine1 och Josefine2 kom på besök och med sig hade dom inte bara smarriga gifflar utan även fina paket. I paketen låg två söta nappar, en kak/te-burk och en påse te med smak av bubbelgum. Jag har en jäkla tur ibland jag :)
 
Efter tjejerna åkt hem väntade Sveriges mästerkock och Efterlyst innan jag och Jon däckade i sängen.
 
Just nu sitter jag hemma hos mamma och ska följa med henne till Hudik. Är trött som en get idag så just nu längtar jag bara efter sängen....Zzzzzzz...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela