Promenix

Publicerad 2013-02-02 17:29:50 i Vardagen,

Finväder = promenadväder, trots att det inte händer allt för ofta ;) Just nu längtar jag bara till sommaren, grönt gräs, grillat, färskpotatis, glass, bad, en barfota-karl och självklart bebis. Hatar att sitta här och frysa dag ut och dag in och behöva klä på mig kläder som jag knappt får på mig ändå. På sommaren är det ju bara att slänga på sig en klänning eller ett par sköna haremsbyxor. Meeen, den som väntar på något gott :)
 
Det var ju trots allt "finväder" idag också trots att det är svårt att jämföra med en härlig sommardag....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela