Måndagmorgon

Publicerad 2013-02-04 11:07:37 i Vardagen,

God morgon!
Imorse pussade jag Jon hejdå innan han åkte till Sundsvall för att jobba och sedan kröp jag ner under täcket igen och sov till nästan halv 11. Så jäkla skönt men tyvärr kan jag inte säga att jag kommer vara pigg hela dagen nu, för det brukar sluta med att jag däckar en sväng på eftermiddagen också, haha. Jag skyller på någon i min mage ;)
 
Igår tog vi ännu en promenix på dagen och på kvällen kom Stina och Wynja över och kikade på film. Dom hade även med sig smarriga saffranssemlor som vi åt till. Jag och Jon la oss redan vid 22-tiden, så det är ju sjukt vad jag är duktig på att sova länge ;)
 
Idag har jag inget planerat, imorgon väntar en tripp till Ljusdal för att köra och eventuellt träna, och på torsdag väntar halkbanan i Söderhamn. Snart snart snart har jag körkort förhoppningsvis :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela