Måndag igen

Publicerad 2013-02-11 16:26:13 i Vardagen,

Hej!
Idag klev jag upp närmare 11 och efter lunch kom mamma hit och hjälpte mig med gardiner. Jag stekte på lite pannkakor som vi åt och sedan lämnade hon mig åt körkortsteorin igen. Dagen har gått otroligt fort och nu är det inte långt kvar tills Jon kommer hem, det bästa på dagen alltså ;)
 
Ikväll blir det Farmen och sen är det tydligen fotboll. Det är tur att jag har en hel del kvar att göra innan körkortet är mitt....
 
Ska bli bättre på bilder, men det kommer kännas betydligt roligare att blogga när jag fixat designen och det blir förhoppningsvis i mars någon gång efter ultraljudet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela