Körkortsteori

Publicerad 2013-02-06 13:14:00 i Vardagen,

Halloj!
Jag sover mellan 10-12 timmar per natt men är ändå trött konstant. Antingen beror det på graviditeten eller att jag helt enkelt sover för MYCKET....meeeen, det är ju så skönt att sova ;)
 
Haft svårt att få i mig mat de senaste dagarna och jag har hela tiden fått slänga, vilket är lite tråkigt. Godsaker har jag dock inga problem med att få ner och det är ju synd att det inte är tvärtom, haha. Men det ordnar sig nog snart hoppas jag, kan ju inte må illa heeela tiden tycker jag...
 
Just nu sitter jag och pluggar körkortsteori och imorgon väntar som sagt halkbanan borta i Söderhamn. Är lite smånervös men det ska nog gå bra. Skönt att ha det gjort om inte annat :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela